Hardware/Software support

Hardware

PC Care sitt har et misunnelsesverdig team av erfarne og sertifiserte teknikere som for å ta vare på reparasjons, vedlikeholds og støttetjenester for alle typer teknologiprodukter. Vi er autorisert av de ledende produsentene til å yte støttetjenester til sine produkter. Våre tjenester er tilgjengelige for begge produktene som er omfattet av garanti. Hvis du står overfor problemer relatert til programvare eller maskinvare, kan du stole på IT- ekspertene våre for å diagnostisere/ reparere problemet og sikre at produktet ditt fungerer optimal.

Vi tilbyr støttetjenester for å en rekke produkter, inkludert stasjonære datamaskiner, skrivere og plottere, håndholdte enheter, arbeidsstasjoner, skjermer, servere og nettverksutstyr. Du kan ringe oss for en overlegen serviceopplevelse Dessuten kan du ringe oss for henting og leveringstjeneste til en nominell pris.

Software

Programvarestøttetjenester er generelt teknisk støtte eller brudd / reparasjonstjenester som leveres for spesifikke programvareprodukter. Disse tjenestene inkluderer inntekter som kommer fra langsiktige tekniske støttekontrakter eller pay-as-you-go, hendelsesbasert støtte. Programvaresupporttjenester inkluderer vanligvis feilsøkingsfunksjoner, installasjonsassistanse og grunnleggende brukervennlighet. Muligheter for fjerning av feilsøking kan leveres via telefon og elektronisk kommunikasjonsmedia eller uten menneskelig assistanse gjennom automatiserte midler som ligger på kundens enhet eller er tilgjengelig på nettet.

Programvarestøttetjenester kan omfatte nye produktinstallasjonstjenester, installasjon av produktoppdateringer, overføringer for store utgivelser av programvare, andre typer proaktive eller reaktive tjenester på stedet, og støtte for tilpasset program- eller infrastrukturprogramvare. Tjenester kan leveres av en produktleverandør, et konsulentfirma eller tredjeparts programvarebehandlere.

Programvareprodukter og teknologier som omfattes av denne kategorien inkluderer kommersielle og egendefinerte operativsystemer, applikasjonsprogramvare og infrastrukturprogramvare. Programvarestøttetjenester inkluderer ikke programvareoppdateringer og oppgraderinger av programvarelisenser, som leverandører ofte rapporterer som programvarevedlikehold.

Segmentene som dekkes av programvaresupport, kartlegges direkte til markedssegmentene som dekkes av Gartner-programvaremarkedsstatistikken.