Service Desk

Kontaktpunkt

Service Desk gir deg et enkelt kontaktpunkt for å registrere og følge opp forespørsler om support og servicetjenester i forbindelse med drift, produksjon og vedlikehold.

Servicedesk er inngangsporten for våre servicekunder. Service Desk skal sikre at henvendelser håndteres i henhold til gjeldende avtale.  

Service tjenester

Når du som kunde kontakter Service Desk, møter du en med god kjennskap til IT- systemer og servicetjenester. Ved avtalekunde vil du få en fast kontaktperson som vil være kjent med ditt anlegg og systemer.

Vanlige henvendelser som blir behandlet på service desk er:

  • Appelikasjonsfeil/feilmeldinger
  • Skrivefeil
  • Tekniske spørsmål om systemer og produkter
  • Nettverksfeil

Åpningstider

PC Care sin Service desk tjeneste er åpent fra 08:00-20:00. Ring oss på telefonnummer 99 87 84 84, så finner vi en løsning til deg, eller send oss en E-post.